Garantii
- Meie pakutud kaupade kvaliteet ja meie firma maine on otseselt seotud ja hoiame neid muutumatult kõrgel.
- Meie toodete usaldusväärsust ja kvaliteeti kinnitavad tootjate rahvusvahelised kvaliteedisertifikaadid, kelle ametlikud edasimüüjad me oleme.
- Me toetame kõikide toodete, mida me klientidele pakume, tootjate garantiikohustusi.
- Maksimaalne garantiiaeg üksikutele kaupadele on 2 aastat.
- Garantiiaega arvestatakse alates toote müügikuupäevast kliendile.
- Kõikides küsimustes, mis pole garantiitingimustega kokku lepitud, juhindume EV seadustega.
Kauba tagastamine
- Kauba tagastamiseks või vahetamiseks tuleb võtta ühendust müügijuhiga, täita tagastusleht ning viia see koos kaubaga tagastusjuhile.
- Eelneval kokkuleppel võib klient saata vigase varuosa meile postiga või tuua meile isiklikult, mõnel juhul see võib kiirendada tagastamisotsuse tegemist.
- Tehniliste uuringute tulemustest ja otsusest kauba kvaliteedi kohta teatab tagastusjuht viivitamatult kliendile.
- Transpordikulud hoolduskeskusesse või tootjani ekspertiisi tegemiseks, samuti ka kulutused ekspertiisi tegemiseks võtab meie firma enda peale (juhul kui on väljaselgitatud, et tegemist on tootmisdefektiga).
- Kõikide tagatiste puhul, mis ei ole seotud pretensiooniga kauba kvaliteedi kohta, meie firma juhindub Eesti Vabariigi nominatiivsetest aktidest.
Kaebuste vormistamise kord (RMA):
- Teatada Sinitta AS müügijuhile probleemist;
- Täita kaebuse plank
- Täidetud plank saata meiliaadressil rma@sinitta.ee. või tuua isiklikult või saata kulleriga Sinitta kontorisse;
- Vajadusel anda täiendavat informatsiooni ja tegutseda tagastusjuhi juhiste järgi.
Palun!!! Ärge saatke kaupa ilma meid eelnevalt teavitamata.